Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ درد عمیق با صدای احسان خواجه امیری

 

Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri Called Darde Amigh

 

دانلود آهنگ های جدید احسان خواجه امیری

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

بیوگرافی احسان خواجه امیری

 

احسان خواجه امیری متولد ۷ آبان ۱۳۶۳ فارغ التحصیل مهندسی کامپیوتر از دانشگاه آزاد و فرزند آخر خانواده احسان خواجه امیری در یک خانواده هنرمند به دنیا آمده است.

پدر او ایرج از سر آمدان موسیقی سنتی و آواز است که بر شکوفایی و پرورش او تاثیر بسزایی داشته است. احسان شیفته و عاشق موسیقی است. کار حرفه ای خود را با آهنگسازی برای مجموعه ای مستند که موسیقی بی کلام بود شروع کرد.
خانواده هنرمند
در یک خانواده کاملا هنرمند به دنیا اومدم، پدرم «ایرج» یکی از خوانندگان بنام و محبوب ایران است، مادرم هم از صدای خوبی بهره‌مند است اما هیچ‌وقت قسمت نشده که بخواند، خواهر بزرگترم هم موسیقیدان است

متن آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام درد عمیق :


پا درد عمیق دل من تو دیدی مردم که چه کردن
تو پیش غرورم نشستی تو زخمای قلبم رو بستی
تو زخمای قلبم رو بستی
شکل رفتن این روزگار منو تو گریه تنها نزار
منو از ادما پس بگیر منو دست خودم نسپار
منو دست خودم نسپار
جز تو هیشکی مهربون نبود با حجوم این درد
زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد
من هنوز همون درد دیروزم
آدم همیشه هیشکی مثل من عاشقت نبود
عاشقت نمیشه
تو که میدونی دنیا چه رسم تلخی داره
از هر چی که میترسی اونو سرت میاره
صدا زدم دنیا رو نفس کشیدم توی باد
هوای تو اینجا بود منو نجاتم میداد
جز تو هیشکی مهربون نبود با حجوم این درد
زندگی منو از عشق من راحت جدا کرد
من هنوز همون درد دیروزم
آدم همیشه هیشکی مثل من عاشقت نبود
عاشقت نمیشه

 دانلود

سئو

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام درد عمیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی