Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف

 

دانلود آهنگ های مجید خراطها

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف با بالاترین کیفیت

Download New Music By Majid Kharatha Called Eteraf

ترانه و آهنگ : مجید خراطها ، ویولن : پیمان رشیدی ، پیانو : مجید صالحه

پرکاشن : محمدرضا سلیمیان ، میکس و مسترینگ : بهمن بختیاری ، دکلمه : نسرین مقانلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …
 

بیوگرافی مجید خراطها

 

مجیدخراطها در ۷ مهر ۱۳۶۰ چشم به جهان گشود .

مجید خراطها فارغ التحصیل رشته هنر و افتخار حضور با گروه های سنتی و پاپ دارد.

خراطها سال های زیادی را با آموزش ساز طی کرد

مجیدخراطها از سال 84 پا به عرصه ی موسیقی نهاد .

اولین آلبوم حرفه ای ایشان آلبوم تنهاترین تنها با همکاری (مهدی ابراهیمی) به بازار ارائه شد.

سپس آلبوم دوم ایشان البوم زخم زبون با همکاری ( وحید خراطها ) به بازار ارئه داده شد.

همچنین مجید خراطها با ارئه آلبوم و تک موزیک برای دیگر هنرمندان کار خود را ادامه داد.

 

متن آهنگ جدید مجید خراطها بنام اعتراف :

با توام سلام عزیزم نبینم اشکات بباره

دوست ندارم دیگه چشمات چشمامو یادش بیاره

گرچه بد شدم اواخر نخواستم چشم تو تر شه

بد شدم تا واسه ی تو راه رفتن ساده تر شه

وقتی دیدم خشکو سردی پره کینه شد تمومه تارو پودم

اعترافه اول اینه من زیادی زود قضاوت کرده بودم

همیشه واسم سوال بود تو خودت رفتی چرا پس گریه کردی

اعترافه دوم اینه من بهت نامردی کردم خیلی مردی

تو دو راهی وقتی موندم تو خودت رفتی که خوشبخت شم میدونم

اعترافه سوم اینه سخته تو فکر تو اما پیشه اونم

نه دیگه فکر خودت باش دیگه برگشتن محاله

لحظه های رفتنه من میدونم واست سواله

جایه من میتونه پر شه این واسه منم سواله

از زمانی که تو رفتی هی زمان میره و من دیوونه میشم

کاش فراموشی بگیرم یا زمان برگرده و برگردی پیشم

ای خدا خودت میدونی اون جمعو جورم میکرد بالو پرم بود

من بدونه اون میمیرم ای خدا این اعترافه آخرم بود

به قوله خودت عزیزم چقد این فضا غریبه

چرا من هیچی نگفتم چرا خندیدم عجیبه

هر کار بدی که کردم فکر نکن دوست نداشتم

اونی که هستی کنارش من سر راحت گذاشتم
دانلود

 

دکوراسیون


دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام اعتراف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی