Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام مگه میشه

 

دانلود آهنگ های جدید امیر فرجام

 

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام مگه میشه با همراه متن آهنگ و پخش آنلاین

Download New Music By Amir Farjam Called Mage Mishe

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

بیوگرافی امیر فرجام :


نام : امیر فرجام
محل زندگی : Sweden
تاریخ تولد : 1363
محل تولد : Karaj,Iran
حرفه : Singer
امیر فرجام از ۱۴ سالگی کار موسیقی را شروع و متوجه علاقه زیاد خودش به آهنگسازی و خوانندگی شد. وی در سن ۱۷ سالگی به سوئد سفر کرد و این کار را به صورت حرفه ای ادامه داد.

 

متن آهنگ جدید امیر فرجام بنام مگه میشه :

این جدایی نمی تونه تو رو از قلبم بگیره

تو می خوای دور بشی از من اما الان خیلی دیره اما الان دیگه دیره

من تموم لحظه هامو تو هوات نفس کشیدم

خودم رو با تو شناختم از تو به خدا رسیدم

مگه میشه دور شی از من مگه میشه نباشی

تموم زندگیمی از کی می خوای تو جدا شی

مگه میشه دور شی از من مگه میشه نباشی

تموم زندگیمی از کی می خوای تو جدا شی

از کی فاصله میگیری من بی تو پر دردم من که

من که واسه یه لحظه بی تو زندگی نکردم

وقتی که تو نباشی دنیا برام عذابه

تموم آرزوهام بی تو نقش بر آبه

مگه میشه دور شی از من مگه میشه نباشی

تموم زندگیمی از کی می خوای تو جدا شی

مگه میشه دور شی از من مگه میشه نباشی

تموم زندگیمی از کی می خوای تو جدا شی

 دانلود

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام مگه میشه


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی