Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید گذاشتمت کنار از رامین بی باک

 

دانلود آهنگ های رامین بی باک

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام گذاشتمت کنار با بالاترین کیفیت

Download New Music Ramin Bibak – Gozashtamet Kenar

ترانه : سارا مزارعی , آهنگ و تنظیم : رامین بی باک

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 


بیوگرافی

– تاریخ و محل دقیق تولد:
رامین بی باک: ۲۲-۶-۶۴ / تهران …
– ویژگی شهریور ماهی ها:رامین بی باک: مغرور …
– ساکن/اهل محله:رامین بی باک:آریا شهر/ شهر ری …
– مجرد/متاهل:رامین بی باک: مجرد …
بارزترین ویژگی اخلاقی:
رامین بی باک: مهربون – یکمم مغرور – از حسادتم بدم میاد…
– غذا/دستپخت مورد علاقه:رامین بی باک: ماکارونی / مادر …
– ترانه/شاعر محبوب:
رامین بی باک: کارهای قدیمی ابی / مونا برزویی …
– خواننده/بازیگر محبوب:
رامین بی باک: بازیگر: شهاب حسینی، Jason Stathomخواننده:  ایرانی ؟ – خارجی
… Enrique Iglesias-Katy Perry-Chris De Burgh-Celen Dion
عطر/ادکلن محبوب:
رامین بی باک: شنل – کربن …
– بهترین دوست رامین بی باک:
رامین بی باک: مادرم …
– استقلالی یا پرسپولیسی؟

رامین بی باک: برام مهم نیس …  من طرفدار تیم خاصی نیستم و اصلا برام مهم نیست. بیشتر دوست دارم تیم ملیمون نتیجه بگیره… ولی طرفدار رئال مادرید …
تا حالا عاشق شدین/شکست خوردین؟
رامین بی باک: عاشق . شدم . مگه میشه آخه؟ این چه سوالیه؟ میشه کسی تا حالا عاشق نشه؟  / شکست آره تقریب

 

متن آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار :

دیگه نمی لرزه صدام وقتی باهات حرف می زنم

حسی بهم دست نمیده وقتی که نگات می کنم

پیش خودت فکر می کردی بی تو دوم نمیارم

اما این و بدون دیگه هیچ حسی من بهت ندارم

من خیلی وقته تو رو دیگه گذاشتمت کنار

آره منم همون که می خواستمت دیوونه وار

خیال می کردی تا ابد اسیر چشمات می مونم

هی من و تحقیر بکونی هیچی نگم دم نزنم

خیال نکن که بعد تو واسم مهمه رفتنت

به حالم فرقی نداره واسم دیگه نبودنت

من خیلی وقته تو رو دیگه گذاشتمت کنار

آره منم همون که می خواستمت دیوونه وار

خیال می کردی تا ابد اسیر چشمات می مونم

هی من و تحقیر بکونی هیچی نگم دم نزنم

دانلود

کانال تلگرام

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک نام گذاشتمت کنار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی