Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن ترانه بی راهه از ناصر صدر

 

دانلود آهنگ های ناصر صدر

 

دانلود آهنگ جدید ناصر صدر بنام بی راهه با کیفیت اورجنیال و پخش آنلاین

ترانه و آهنگ : مسعود جهانی تنظیم : حمید احدی میکس و مستر : آرش شعیب

 

Download New Music By Naser Sadr Called Birahe

 

بیوگرافی ناصر صدر


اول از همه یک بیوگرافی کامل از خودتان بگویید ؟
من "  ناصر صدر " هستم  متولد 8/1/59 در تهران و فوق دیپلم ریاضی کاربردی دارم.
 از چه زمانی فعالیت های هنریتان را شروع کردید ؟
از بچگی می خواندم ، از دوران مدرسه در گروه سرود
از اینکه روی به موسیقی آوردید چه هدفی داشتید ؟
چون فکر می کنم خیلی ها هستند که حس نهفته ای در وجودشان هست که با موسیقی این حس اکتیو می شود.با انگیزه انتقال این احساس بود که کار موسیقی را شروع کردم.
 به نظر خودتان آیا توانسته اید این حس رو به مخاطبانتان منتقل کنید ؟
 90 درصد آنهایی که کارهای من رو شنیدند از این حس حرف می زنند.

متن آهنگ جدید ناصر صدر بنام بی راهه

چقدر تنهایی این روزا دلم با غصه درگیره

همش یاد تو می افتم گلوم از بغض سر میره

چقدر تنهام این روزا شدم رنگ فراموشی

یه فانوسم میون باد که میره رو به خاموشی

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

نمیدونی تمام روز تورو میگرم اطرافم

یه گوشه خیره میشنم همش موهاتو می بافم

همش چشمامو میبدنم که تو رویاییه من باشی

خودم رو گم کنم شاید تو آغوش تو پیدا شم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

به هر بی راهیی رفتم نرفتی یک دم از یادم

به هر جایی که رو کردم بازم یاد تو افتادم

 دانلود

سئو


دانلود آهنگ جدید ناصر صدر به نام بی راهه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی