Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ برگرد دیوونه از ندیم

 

دانلود آهنگ های ندیم

 

دانلود آهنگ جدید ندیم بنام برگرد دیوونه با بالاترین کیفیت

Download New Music By Nadim Called Bargard Divoone

ترانه : فرامرز جعفری , آهنگ : ندیم , تنظیم و میکس و مستر : پویان اعتصامی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

بیوگرافی ندیم عمرانی


سال تولد : 1362/01/17

محل تولد : قرچک

محل سکونت : فرمانیه

ندیم به دلیل وضع نامساعد مالی پدر در یکی از روستاهای قرچک ورامین به دنیا آمد…او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ به گفته ی خودش است.غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست.او تنها یک آلبوم توانست روانه بیرون کند ولی اکثر تک آهنگ هاش که هر ماه می آید بسیار زیبا هست به طوری که میتوان گفت بمب آهنگ ماه است.دوست صمیمی وی مرتضی پاشایی و رضا شیری هستند.

متن آهنگ جدید ندیم بنام برگرد دیوونه :

بی تو دنیام تاریک و سرده توی قلبم غم خونه کرده

اگه عشق تو برنگرده من می میرم

چجوری دلت اومد جدا شی دیگه عشقت پیشم نباشی

واسه من فقط خاطره باشی من می میرم

من می میرم بی تو می میرم

دوباره برگرد دیوونه کم داره تو رو این خونه

نیستی و حالم داغونه تنها موندم

خواستم بگم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوستم داشت

عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

منم هنوزم حتی یک روز هم شک ندارم که نمیای

بی قرارم کم میارم اگه یه روزی تو نیای

دوباره برگرد دیوونه کم داره تو رو این خونه

نیستی و حالم داغونه تنها موندم

خواستم بگم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوستم داشت

عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

بی تو دنیام تاریک و سرده بی تو قلبم غم خونه کرده

اگه عشق تو برنگرده من می میرم

چجوری دلت اومد جدا شی دیگه عشقت پیشم نباشی

واسه من فقط خاطره باشی من می میرم

من می میرم بی تو می میرم

دوباره برگرد دیوونه کم داره تو رو این خونه

نیستی و حالم داغونه تنها موندم

خواستم بگم بیا پیشم باش کاشکی قلبت دوستم داشت

عاشق من بودی ای کاش تنها موندم

دانلود

 

سئو

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام برگرد دیوونه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی