Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم بنام عکس ماه

 

دانلود آهنگ های مهدی مقدم


Download New Song By Mehdi Moghaddam Called Akse Mah

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

بیوگرافی مهدی مقدم

 

مهدی مقدم عزیز در سومین روز از آبان ماه سال 1360 در بیمارستان اکبر آبادی در یکی از مناطق جنوبی پایتخت در یک خانواده هفت نفره به دنیا آمد.
فرزند آخر و دارای سه خواهر و یک برادر که ۴ سال از برادر بزرگترش مجید کوچیکتره !!!
اکنون در منطقه اقدسیه تهران سکونت داره و پدرش نقاش اتومبیله
رنگ چشماش قهوه ای ، رنگ موهاش مشکیه ٬ قدش ۱۸۰ سانتیمتر است ومجرد می باشد

بچه ی کوی نصره ، برادرش خیلی شبیه خودشه .بچه ی لوسی هستش تو خونه هیچ کاری نمیکنه ٬مهدی استرس زیاد داره و از چاق شدن نگرانه .
از سال 77 به صورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شده.

متن آهنگ جدید مهدی مقدم بنام عکس ماه


روبرومی خیره میشم

به چشات که عکس ماهه

تو نباشی روزگارم مثل

موهای بلند تو سیاهه

آخ عزیزم باز دوباره بی هوا هواتو کردم

دل تنگم بی قراره تو

کجایی پس بیا دورت بگردم

ای وای دلم پیشته گرم

آتیشته نبض من واست می زنه

غصه هات مال من زندگیم مال

تو این حس خود عاشق شدنه

من عاشق شدم با تو هیشکی

نمیگیره جاتو دوست دارم عطر نفساتو

خوشبختیمون جوره روزای

سخت دوره تا وقتی دارم دستاتو

روبرومی خیره میشم

به چشات که عکس ماهه

تو نباشی روزگارم مث

موهای بلند تو سیاهه

ای وای دلم پیشته گرم

آتیشته نبض من واست می زنه

غصه هات مال من زندگیم مال

تو این حس خوده عاشق شدنه

من عاشق شدم با تو هیشکی

نمیگیره جاتو دوست دارم عطر نفساتو

خوشبختی مون جوره روزای

سخت دوره تا وقتی دارم دستات
دانلود

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام عکس ماه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی