Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ آروم آروم از فاتح نورایی

 

فاتح نورایی - آروم آروم



دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام آروم آروم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Fateh Nooraee Called Aroom Aroom

ترانه : محمد بیرانوند و بهزاد لک , آهنگ، تنظیم، میکس و مسترینگ : فاتح نورایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 


 

متن آهنگ جدید فاتح نورایی بنام آروم آروم :

یه احساس خاص با این حال خاص

تو همونی هستی که دلم می خواست

تو آرامشی اگه دنیام بشی

اگه نقش یک آرزوهام بشی

چه خوبه نگات تو نگاهمه

دل تو همش نگرانمه

واسه من قلب تو واسه تو قلب من

با تو من می مونم عشق تو واسه من پر و بالمه

آروم آروم دستاتو می گیرم زیر بارون واسه تو می میرم

آروم آروم چه خوبه بودنت عاشقت شدم وقتی که دیدمت

آروم آروم دستاتو می گیرم زیر بارون واسه تو می میرم

آروم آروم چه خوبه بودنت عاشقت شدم وقتی که دیدمت

یه احساس خاص با این حال خاص

تو همونی هستی که دلم می خواست

تو آرامشی اگه دنیام بشی

اگه نقش یک آرزوهام بشی

چه خوبه نگات تو نگاهمه

دل تو همش نگرانمه

واسه من قلب تو واسه تو قلب من

با تو من می مونم عشق تو واسه من پر و بالمه

آروم آروم دستاتو می گیرم زیر بارون واسه تو می میرم

آروم آروم چه خوبه بودنت عاشقت شدم وقتی که دیدمت

آروم آروم دستاتو می گیرم زیر بارون واسه تو می میرم

آروم آروم چه خوبه بودنت عاشقت شدم وقتی که دیدمت

 دانلود

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام آروم آروم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی