Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ حس عمیق از شهاب مظفری

 

Download New Music By Shahab Mozaffari Called Hesse Amigh

 

شهاب مظفری - حس عمیق

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید شهاب مظفری بنام حس عمیق

تو که خیره میشی یه وقتا تو چشمام

جز عطر موهات که چیزی نمیخوام

آخه دست من نیست دلم دیگه گیره

تمام وجودم به سمت تو میره

گره خورده با تو همه تارو پودم

که انگار از اول اسیر تو بودم

دلم با نگاهت با چشمات رفیقه

علاقم به موهات یه حس عمیقه

تو رویاهام فقط تو رو میبنیم

تویه خواب همیشه رو به رومی

از توئه همیه آرامشم

دلم میخواد کنار من بمونی عمریه

همیه آرزومی

بیا یه کم تو رو نفس بکشم

روزا فکرت هستم شبا گیجو بیدار

یه چیزی رو قلبم فرو ریخته انگار

بگو که مثل من همین حسو داری

چه خوبه سرت رو رو قلبم میزاری

چه نازه که پلکاتو آروم میبندی

همه چی مو میدم همیشه بخندی

با تو داغه داغم شبیه آتیشم

تو قانون جذبی حریفت نمیشم

تو رویاهام فقط تو رو میبنیم

تویه خواب همیشه رو به رومی

از توئه همیه آرامشم

دلم میخواد کنار من بمونی عمریه

همیه آرزومی

بیا یه کم تو رو نفس بکشم

 دانلود

سئو

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام حس عمیق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی