Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ رابطه از آرمین نصرتی

 

آرمین نصرتی - رابطه

 

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی بنام رابطه با بالاترین کیفیت

Download New Music By Armin Nosrati Called Relationship

ترانه و آهنگ : مسعود صادقلو , تنظیم و میکس و مستر : آرمین نصرتی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید آرمین نصرتی بنام رابطه


بیا که می بینی دل من می بینم دختره رو


با خودم میگم ای وای ببین خوشگله رو


بیا که می بینی دل من می بینم دختره رو


با خودم میگم ای وای ببین خوشگله رو


بیا بزنیم ریلیشن شیپ دختر با کلاس شیک


بزنیم ریلشن شیب دست بکشیم از کارای چیپ


بیا بزنیم ریلیشن شیپ دختر با کلاس شیک


بزنیم ریلشن شیب دست بکشیم از کارای چیپ


چه قری میده اون بازیگره


آهنگ نیست که دل و جیگره


دلو می بره ملودی کره جیگر طلا


حاضر شو که مهمونی با زتورو خواسته


من می خونمو میرم بیست جلو


دستا بالا شادی کن حالا دستا بالا


بیا بزنیم ریلیشن شیپ دختر با کلاس شیک


بزنیم ریلشن شیب دست بکشیم از کارای چیپ


برقص بکن کیف کوک اینستارو بکن چک خوب


شیش و هشتای فیسبوک خوش میگذره


چه خوشگله رقصتون اون وسط گیره رقسمون


دی جی میگه دستتون خوش میگذره بله

دانلود

دکوراسیون

دانلود آهنگ جدید آرمین نصرتی به نام رابطه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی