Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید و متن آهنگ بهت قول میدم از محسن یگانه

 

دانلود آهنگ های محسن یگانه

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم با کیفیت بالا و پخش آنلاین

ترانه و آهنگ و تنظیم : محسن یگانه , میکس و مستر : آرش پاکزاد

Download New Song By Mohsen Yeganeh Called Behet Ghol Midam

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


بیوگرافی محسن یگانه


به نام او...
من محسن یگانه هستم.متولد ۲۳/۲/۱۳۶۴ هستم.کار موسیقی رو به صورت حرفه ای از سال 79 با نواختن گیتار شروع کردم.اما در همون ابتدای کار وقتی با سختی های این کار روبرو شدم برای مدتی قصد داشتم به کلی موسیقی رو ادامه ندم.

اما مایوس نشدم و از اون به بعد کار رو جدی دنبال کردم و خیلی زود تر از اون چیزی که فکرشو می کردم نواختن گیتار رو به صورت حرفه ای فرا گرفتم و 2 سال بعد کیبورد رو هم شروع کردم تا امروز که قطعات گیتار آلبوم محسن چاوشی رو اجرا کردم.اما آهنگسازی رو که به نظر خودم بهترین شاخه ی موسیقیه از 2 سال پیش به صورت جدی شروع کردم.تا امروز که برای دیگر خواننده ها هم آهنگ می سازم و شعر میگم.

متن آهنگ جدید محسن یگانه بنام بهت قول میدم :

خودت میخوای بری خاطره شی اما دلت میسوزه تظاهر میکنی عاشقمی این بازیه هر روزه

نترس آدم دمه رفتن همش دلشور میگیره دو روز بگذره این دلشورها از خاطرت میره

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

از عشق هر چیزی که میشناسمو از من گرفتی تو

تو باقی مونده ی احساسمو از من گرفتی و

میخوای من باشیو یادت بره مایی وجود داره خودت آمادیه رفتنی و ترست نمیزاره

اصلا نترس راحت برو بی من هیچکی به جز تو منو یادش نیست

فکر کردی کی از من خبر داره راحت برو هیچکی حواسش نیست

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

بهت قول میدم سخت نیست لااقل برای تو راحت باش دورم از تو و دنیایه تو

راحت باش هیچ کس نمیاد جایه تو دلشوره دارم من واسه فردایه تو

مسیرمون باهم یکی بود ولی مقصد جدا دلگیرم پردرد پربغضم خدا

 دانلود

سئو

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بهت قول میدم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی