Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید پاره تنم کجاست با صدای محسن یگانه

 

Download New Music By Mohsen Yeganeh Called  Pareye Tanam Kojast

 

دانلود آهنگ های جدید محسن یگانه

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

بیوگرافی محسن یگانه


به نام او...
من محسن یگانه هستم.متولد ۲۳/۲/۱۳۶۴ هستم.کار موسیقی رو به صورت حرفه ای از سال 79 با نواختن گیتار شروع کردم.اما در همون ابتدای کار وقتی با سختی های این کار روبرو شدم برای مدتی قصد داشتم به کلی موسیقی رو ادامه ندم.

اما مایوس نشدم و از اون به بعد کار رو جدی دنبال کردم و خیلی زود تر از اون چیزی که فکرشو می کردم نواختن گیتار رو به صورت حرفه ای فرا گرفتم و 2 سال بعد کیبورد رو هم شروع کردم تا امروز که قطعات گیتار آلبوم محسن چاوشی رو اجرا کردم.اما آهنگسازی رو که به نظر خودم بهترین شاخه ی موسیقیه از 2 سال پیش به صورت جدی شروع کردم.تا امروز که برای دیگر خواننده ها هم آهنگ می سازم و شعر میگم.

متن آهنگ پاره ی تنم کجاست از محسن یگانه

نعره های بی امونم
گوشه آسمون و کر کرد
مگه فریادمونشنید
که داره دیر میشه برگرد
آی به گوشش برسونین
کسی جز من نمیتونه
کوله باره غصه هاشو
روی دوشش بکشونه
این همه پیغوم و پسغوم
می فرستم که بدونه
داره دلواپسی
دنیامو به آتیش می کشونه
من که جاشو پر نکردم
شاید اصلا نمی دونه
آی به گوشش برسونین
یکی اینجا نگرونه
نمی تونم بی تفاوت
رو گذشته پا بذارم
اون که پاره تنم بود
چجوری تنها بذارم
آی به گوشش برسونین
کسی جز من نمیتونه
کوله باره غصه هاشو
روی دوشش بکشونه
این همه پیغوم و پسغوم
می فرستم که بدونه
غم دلواپسی داره دنیامو
به آتیش می کشونه
من که جاشو پر نکردم
شاید اصلا نمی دونه
آی به گوشش برسونین
یکی اینجا نگرونه
نمی تونم بی تفاوت
رو دلش پا بذارم
اون که پاره تنم بود
چجوری تنها بذارم

دانلود

کانال تلگرام

 

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام پاره تنم کجاست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی