Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰


دانلود آهنگ جدید حواست باشه با صدای علیرضا روزگار

 

دانلود آهنگ های علیرضا روزگار

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حواست باشه با بالاترین کیفیت

Download New Music By Alireza Roozegar Called Havaset Bashe

ترانه : علی عباسی , آهنگ و تنظیم : شهاب اکبری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


 

 

بیوگرافی علیرضا روزگار


علیرضا روزگار متولد سال ۱۳۶۰ مرودشت و مجرد. از بچگی صدای زیبایی داشت بعد کم کم با علاقه ای که به موسیقی داشت به خوانندگی روی آورد. تنظیم کننده ی اکثر ترکهای علیرضا برادرش مصطفی روزگار میباشد
علیرضا کار خوانندگی رو ابتدا با خوندن با گیتار شروع کرد و در حال حاضر جزء خوانندگان بزرگ ایران میباشد.

متن آهنگ جدید علیرضا روزگار نام حواست باشه :

دوست دارم وقتی کنارم هستی پیشه من عطرتو اصراف کنی
با همون دستای عطر آلودت یقه ی پیرهنمو صاف کنی
این روزا طرز نگاهت خاصه انگار احساسه منو فهمیدی
عاشقه بویه خوشه بارونم عاشقه اینکه به من دل میدی
دوست دارم هر جا که با هم میریم پیرهنم رنگه لباست باشه
دوست ندارم که ازم دور بشی دوست دارم خودت حواست باشه
وقتی از حرفای من میرنجی اهی با دلشوره هام میمیرم
پشت هم چک میکنم گوشیمو از همه سراغتو میگیرم
حسی که با نگاه تو میگیرم بدونه شک دارم واست میمیرم
تو لحظه هایی که کنارم نیستی من با همه حتی خودم درگیرم
حسی که با نگاه تو میگیرم بدونه شک دارم واست میمیرم
تو لحظه هایی که کنارم نیستی من با همه حتی خودم درگیرم
حسه خوبیه که از من میخوای شیشه ی عینکمو پاک کنی
تویه این دنیا فقط تو میتونی بی کسی های منو خاک کنی
با تو آرامشه من تکمیله وقتی دور میشم ازت میخوابم
با همه تندمو سخت میگیرم آخه تو نبودنت بی تابم
دوست دارم هر جا که با هم میریم پیرهنم رنگه لباست باشه
دوست ندارم که ازم دور بشی دوست دارم خودت حواست باشه

دانلود

 

سئو

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام حواست باشه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی