Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰


دانلود و متن آهنگ جدید تنها با خودم با صدای ندیم

 

http://mp3i.ir/nadim/

Download New Music By Nadim Called Tanha Ba Khodam

دانلود آهنگ در ادامه مطلب


 

بیوگرافی ندیم عمرانی


سال تولد : 1362/01/17

محل تولد : قرچک

محل سکونت : فرمانیه

ندیم به دلیل وضع نامساعد مالی پدر در یکی از روستاهای قرچک ورامین به دنیا آمد…او از بچگی عاشق صدای معین بوده و رنگ مورد علاقه اش آبی کمرنگ به گفته ی خودش است.غذای مورد علاقه وی سبزی پلو با ماهی هست.او تنها یک آلبوم توانست روانه بیرون کند ولی اکثر تک آهنگ هاش که هر ماه می آید بسیار زیبا هست به طوری که میتوان گفت بمب آهنگ ماه است.دوست صمیمی وی مرتضی پاشایی و رضا شیری هستند.


 

متن آهنگ ندیم به نام تنها با خودم

 کاش حسمو نمی فهمید کاش یکم از تنها شدن میترسید

منو با طعنه هاش میرنجوند کاش میشد فکرش بره از سرم بیرون

رفتو تنها موندم با خودم تو یه این تنهایی گم شدم

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلیگره اونی که عاشقش کردی داری از دست میره

قلب من بی تو شده از بغض و غم لبریزخیلی دلیگرم مثل غروبایه تو پاییز

بگو دستات حالا به دستایه کی عادت کرده اون حسی که رفته محاله که دیگه برگرده

با خاطرات تو مدام درگیر تشویشم تو که میدونی نیستی از این دیونه تر میشم

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلیگره اونی که عاشقش کردی داره از دست میره

قلب من بی تو شده از بغض و غم لبریز خیلی دلیگرم مثل غروبایه تو پاییز

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلیگره اونی که عاشقش کردی داره از دست میره

قلب من بی تو شده از بغض و غم لبریز خیلی دلیگرم مثل غروبایه تو پاییز

بگو دستات حالا به دستایه کی عادت کرده اون حسی که رفته محاله که دیگه برگرده

با خاطرات تو مدام درگیر تشویشم تو که میدونی نیستی از این دیونه تر میشم

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلیگره اونی که عاشقش کردی داره از دست میره

قلب من بی تو شده از بغض و غم لبریز خیلی دلیگرم مثل غروبایه تو پاییز

تو رفتی از پیشم دنیام بی تو سردو دلیگره اونی که عاشقش کردی داره از دست میره

قلب من بی تو شده از بغض و غم لبریز خیلی دلیگرم مثل غروبایه تو پاییز

دانلود

 

دکوراسیون

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام تنها با خودم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی