Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

عماد بنام آرزومی

دانلود آهنگ جدید آرزومی با صدای عماد

 

دانلود آهنگ های عماد

 

دانلود آهنگ جدید عماد بنام آرزومی با بالاترین کیفیت به همراه متن و پخش آنلاین

Download New Music Emad – Arezomi

ترانه : مهدی انصاری پور ، آهنگ : امین امید ، تنظیم : شاهین متولی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید عماد بنام آرزومی :


هیشکی جاتو نمیگیره تا همیشه تو دله من جایه خالیت زندگیمو زیرو رو کرده کجایی

تو دچار آرزوهات من گرفتار جدایی

سخته جای تو کنارم تا همیشه خالی باشه

حیفه احساسم تو دوری غرق ضد حالی زده حالی باشه , غرق ضد حالی زده حالی باشه

منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد

تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

من به رفتنت دچارم تو گرفتاری به دوری این غمه تنها شدن رو از دلم بگیر یه جوری

تو به تنهایی دچاری من گرفتارم به چشمات

آرزومه آرزو کن بگو تا ابد باهاتم

خودت میدونی به جز تو هیچ آرزویی ندارم , هیچ آرزویی ندارم

منو یه عالمه گریه منو یه عالمه حسرت

منو یه عالمه غصه منو یک دنیای نامرد , منو یه دنیای نامرد

تو کجا پرته حواست دارم از نفس میفتم

من همه ترانه هامو واسه چشمای تو گفتم , واسه چشمای تو گفتم

 دانلود

 

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید عماد به نام آرزومی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی