Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید زندگی با صدای فاتح نورایی

 

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام زندگی

 

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی بنام زندگی با بالاترین کیفیت همراه پخش آنلاین

Download New Music Fateh Nooraee – Zendegi

ترانه : نازنین ذوالقدر , آهنگ و تنظیم و میکس و مستر : فاتح نورایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...


                                             
متن آهنگ جدید فاتح نورایی نام زندگی :

زندگی یادم داد عاشقی بد یمنه دارم عاقل میشم

هم تویه رفتارم هم تو دوست داشتنهام متعادل میشم

زندگی یادم داد گاهی باید تنها با خودم تنهاشم

گاهی لازم میشه خودمو بردارم با خودم همراه شم

من دارم این روزا با همین تنهایی خودمو میسازم

عشقو من این روزا مثله موهای تو پشت گوش میندازم

خیلی از حرفارو با همه تلخیاش زندگی یادم داد

اونی زودتر میره که تمامه مدت بوی موندن میداد

این که تا پای جون پای حرفم بودم بی اهمیت بود

هر کی صادق تر بود هر کی عاشق تر بود تو اقلیت بود

زندگی یادم داد گاهی باید تنها با خودم تنهاشم

گاهی لازم میشه خودمو بردارم تا خودم همراه شم

زندگی یادم داد عاشقی بد یمنه دارم عاقل میشم

هم تویه رفتارم هم تو دوست داشتنهام متعادل میشم

دانلود

 

سئو

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی