Lموزیک

دانلود آهنگ

Lموزیک

دانلود آهنگ

دانلود آهنگهای جدید ایرانی و خوانندگان محبوب

بایگانی
  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ شاد الی خانم از حامد پهلان

 

دانلود آهنگ های حامد پهلان

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان بنام الی خانوم با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamed Pahlan Ft Amirhoseyn Abedini – Eli Khanoom

ترانه سرا و آهنگساز : حامد پهلان , تنظیم : رضا جمال

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …



متن آهنگ جدید حامد پهلان بنام الی خانوم :

الی خانوم یه وقت نگی منو دوسم نداری این عاشقه دیوونه رو یه وقت تنها نذاری

قربونه اون قدو بالات ازم نگیر نگاتو نمیتونه تو قلبه من کسی بگیره جاتو

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی و چه نازی با من نکن لجبازی

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی و چه نازی با من نکن لجبازی

الی خانوم خانومه من چقد برام عزیزی واسه تو جونمم میدم تا تو بهم نریزی

الی خانوم قشنگ ترین دختر رو زمینی همه ی دنیا میدونن فرشته ی زمینی

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی و چه نازی با من نکن لجبازی

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی و چه نازی با من نکن لجبازی

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی و چه نازی با من نکن لجبازی

آخ الی جون چه نازی با من نکن تو بازی چه خوشگلی و چه نازی با من نکن لجبازی

دانلود

 

کانال تلگرام

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام الی خانوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی